Rutger van Drongelen

Rutger van Drongelen
Naam: Rutger van Drongelen
Adres: Soestdijkseweg Zuid 251 A
  3721AE,  BILTHOVEN
Mobiel: +31 6 5375 7575
Fax: +31 848 821 637
Skype: rutgervandrongelen

Rutger van Drongelen startte begin oktober 2000 met Jopportunity, daarvoor 11 jaar actief geweest in de uitzendbranche (3 buro's in midden Nederland). Daardoor al meer dan 25 jaar ervaring met de juiste man/vrouw op de juiste plaats. Ik kom uit een ondernemersgezin.
Rutger vindt de juiste directeur voor uw bedrijf. Ruime ervaring binnen de media, zakelijke dienstverlening, energie, Social Community Management, Online marketing en retail, maar ook binnen productieomgevingen. 
Bel hem gerust! +31653 75 75 75

Ik VIND waar andere headhunters zoeken!
Referenties bij o.a. GOM, APPEL Catering, MINDSHARE, VAPIANO, BETSSON,  EMI MUSIC, INVENTUM, GDF-SUEZ, AVRO, GREENCHOICE, VERONICA, SANOMA en vele andere bedrijven.

Wat inspireert mij?

  • Echte gesprekken met kandidaten, gesprekken waar er rapport is, waar je elkaar écht leert kennen. Waarbij je ná het gesprek meer energie hebt dan ervoor.
  • De heerlijke onredelijkheid van m´n kinderen
  • De ondergaande zon op een tropisch strand
  • De juiste muziek draaien op het juiste moment
  • Snelheid (op het water)
  • Genieten van authentiek (Thais)eten samen met Jeanet
  • Avontuurlijk reizen door Azië met m'n gezin 

Directeur Jopportunity en wat nog meer?

  • Al meer dan 25 jaar gepassioneerd DJ.
  • Sporten : Squash, waterskiën, alpine skiën. Al sinds 1989 ben ik dagelijks bezig met mensen, de juiste man/vrouw op de juiste plaats. Gedurende die periode ben ik me steeds meer gaan interesseren in relaties tussen mensen, zo is ook onze corporate slogan ontstaan Relatie = Resultaat!
  • Hobbies en liefdes: Muziek - DJ-en, (water)ski, competitie-squash, good food, concerten bezoeken, autosport, karten, reizen, handgerolde jasmijnthee, lezen, onze dochters Megan, Jill en Yazz en onze zoon Jack en last but not least mijn vrouw Jeanet!

Recommendations:


"Let me give an unusual recommendation for an unusual man":

Business executives are the songs.
Clients are the audience.
Rutger is the master DJ.

Rutger is the best DJ in the business. He talks personally to each executive candidate and client, till he knows the song in their heart. He has developped several unique instruments to validate a good match. And then he knows when to play which song to build a party.

I would not hire any other.

By the way: in the evening Rutger is (not surprisingly) also an excellent DJ.

Door: Tom Kok: Lid van de Raad van Commissarissen Centrale Bank van Curaçao en Sint Maarten en Bestuurder van Curaçao School of Management, voorheen o.a. Directeur Strategie bij Achmea, Voorzitter bij AVRO en voorzitter DDMA.

******************************************************************************************************************************************************************************************


"Rutger is at his best when you challenge him".

Then there's no limit to the lenght he'll go to succeed. Furthermore he's creative, daring and positive.

Door: Roberto Hooplot - Manager HR operations  De Bijenkorf en voorheen o.a.HR Manager bij Etam Groep en Directeur HRM bij Qmulus

******************************************************************************************************************************************************************************************

"Rutger is een creatieve, altijd goed-gehumeurde en zeer kundige recruiter".

Na een gesprek met hem zie je het altijd zitten, of het nu om nieuwe kansen gaat of omdat je met hem over een gezamenlijke passie hebt gesproken. In ons geval muziek. En iemand die zo van muziek houdt, kan niet anders dan een gepassioneerd mens zijn: een hoofd en een hart.
Rutger heeft bij één van mijn vorige werkgevers - de AVRO - vanuit Jopportunity bij diverse gelegenheden een aantal collega's geworven. Hij deed dat grondig, wist zich helemaal in te leven in onze werkomgeving en creëerde vanaf dag 1 draagvlak bij ons, toekomstige collega's. En nog snel ook!  Ik beveel Rutger van harte aan.

Door: Koop Geersing - Directeur Uitvaartzorg at Yarden & Geersing Uitvaartzorg Zeist - de Bilt en voorheen Programmaleider (Hoofd Radio) bij AVRO

******************************************************************************************************************************************************************************************

Actieve vacatures:

Blog artikelen:

Solliciteren: vergroot je kansen door vragen te stellen!

op14-11-2017
blog_image:article_joppor_15106767575a0b19159330d.jpg:end_blog_image Als recruiter heb ik de ervaring dat sollicitanten de neiging hebben...

Waarden en Normen en waarom deze zo belangrijk zijn

op08-09-2017
blog_image:article_joppor_150486789959b2763b26e53.jpg:end_blog_image Aangeboden door de school voor praktische menskunde en Jopportunity.

Waarden is een...

ER INTERNATIONAL MEETING MOSCOW 2017

op16-06-2017
blog_image:article_joppor_14976065355943a98790e6b.jpg:end_blog_image May 19-20, 2017 marked the bi-annual board meeting of ER International, an integrated partnership of Human Resource...

CFO, beheerder of ondernemer?

op14-06-2017
blog_image:article_joppor_14974288565940f3784fa8c.jpg:end_blog_image De functie en de werksituatie


Wat vraagt de functie en de werksituatie? Iemand die veel initiatieven neemt?...

Mens en productgericht, wat ben jij (meer)?

op09-06-2017
blog_image:article_joppor_1497010178593a900278bd2.jpg:end_blog_image Mens en productgericht

De functie

Er zijn veel mensen die mensgericht zijn en een productgerichte functie hebben....

Ik moet....of wil ik?

op03-02-2017
blog_image:article_joppor_1486133169589497b1d297d.jpg:end_blog_image Veel moeten, het is één oorzaak van stress

Moeten, het vreet...

Herken je dat?

op02-01-2017



 blog_image:article_joppor_1483375701586a8455b3b9c.jpg:end_blog_image

Herken je dat?

Je denkt aan iets uit het verleden en voor...

Onze manier van denken is aangeleerd

op28-11-2016
blog_image:article_joppor_1480340489583c340956cbd.jpg:end_blog_image Naast het aanleren van de codes om alles te benoemen, gras,...

Wat is de invloed van de zintuigen op de communicatie?

op21-10-2016
blog_image:article_joppor_1477056826580a193a39416.png:end_blog_image Wat is de invloed van de zintuigen op de communicatie?

De manier van denken, het gedrag, de...

Stel jezelf haalbare doelen

op19-04-2016
blog_image:joppor_1461061085571605dd249d4.jpg:end_blog_image Stel jezelf haalbare doelen


1. Gebruik je energie goed bij het vinden van een baan. Doe wat...

Ik mis Louis van Gaal!

op07-12-2015
blog_image:joppor_14495075795665bafb335c8.png:end_blog_image Danny Blind, de trainer van het Nederlands elftal. Dat is zo’n...

De organisatie als identiteit

op10-07-2015
blog_image:joppor_1436480752559ef4f0250a5.jpg:end_blog_image De organisatie als identiteit Je ziet het wel eens staan, op een website of in een advertentie:...

HOE ben jij eigenlijk?

op24-06-2015
blog_image:joppor_1435150262558aa7b686380.jpg:end_blog_image Jouw identiteit

Niet wie of wat je bent bepaalt jouw identiteit,...

Waar heb jij behoefte aan?

op24-06-2015
blog_image:joppor_1435149781558aa5d535b85.jpg:end_blog_image   Erkenning, voor velen het antwoord op de vraag: waar doe ik...

No cure no pay

op07-05-2015
blog_image:joppor_1430950102554a90d6badff.jpg:end_blog_image


Het lijkt wel een moderne omgangsvorm in het huidige zaken doen....

Heb jij je gedachten al door de wasstraat gehaald?

op07-04-2015
blog_image:joppor_14284198155523f4e773686.jpg:end_blog_image   De klacht van het hoofd van de afdeling was dat zijn...

"Mij ontslaan ze nooit"!

op06-03-2015
blog_image:joppor_142565441054f9c28ad256d.jpg:end_blog_image   Toekomstgerichte overtuigingen

Er bestaan twee groepen overtuigingen. De overtuigingen die iemand...

Maak van je probleem een doel

op20-02-2015
blog_image:joppor_142442828054e70cf8d78aa.jpg:end_blog_image

Maak van je probleem een doel

Op je weg kan je problemen...

Varkenscyclus?!

op17-02-2015
blog_image:joppor_142416985354e31b7d69b14.jpg:end_blog_image   Varkenscyclus?!

Geen onbekend verschijnsel. In hele sectoren doen bedrijven elkaar na,...

De Moderne Accountmanager

op12-02-2015
blog_image:joppor_142373365554dc7397bf3f3.png:end_blog_image   Sales afdelingen moeten de manier waarop ze nieuwe klanten werven en...

Van Onbegrijpelijk naar Begrip

op11-02-2015
blog_image:joppor_142366514654db67fa561ae.jpg:end_blog_image   De samenwerking verbeteren? Ontdek de verschillen met de ander.

Wanneer we...

6 manieren om je medewerkers te helpen je visie en strategie uit te voeren

op11-02-2015
blog_image:joppor_142365930654db512acd2fd.jpg:end_blog_image   In de vele gesprekken die ik voer met directieleden van middelgrote...

De best practices voor de recruitment van new business sales mensen

op17-12-2014
Nu de economie aantrekt zijn veel van onze reguliere klanten proactief aan de slag gegaan met het werven en aannemen van ‘hunters’ om de pipeline weer stevig te vullen. Met hunters bedoelen we de accountmanagers die het binnenhalen van nieuwe klanten (nieuwe namen) als primaire doelstelling hebben. Zoals we allemaal weten is dit type accountmanager het moeilijkste type om te vinden, selecteren, te verleiden en aan te nemen. Tijdens de jaren dat ik actief ben in de werving en selectie van sales professionals, heb ik patronen ontdekt in wat effectief is en wat minder goed werkt. Een paar lessen die ik onderweg heb opgepikt zijn:

Moeilijkheden? Nee Mogelijkheden!

op03-10-2014
blog_image:joppor_142373670654dc7f8280c80.jpg:end_blog_image     Denken in mogelijkheden. De 5+1 methode

Elke toekomstgerichte gedachte is een...

Hoe presenteer jij jezelf als kandidaat?

op12-04-2013

Hoe presenteer jij jezelf als kandidaat?