Recruitment in Marketing Intelligence

Marketing intelligence:

1. Traditionele Marketing Intelligence:
Wordt ingezet om kennis op te bouwen, gebruikmakend van effectiviteitsberekeningen, marktonderzoek analyses (kwalitatief als kwantitatief) en databasemarketing.

2. Online Marketing Intelligence:
Kennisontwikkeling door individueel online zoekgedrag, re-targeting, Search Engine Analyses, Online Web Analitics en analyse van social media gedrag met functies als Online Marketeer, Social Community Managers, Search Engine Analisten (SEA), Search Optimalization Analisten (SEO) en Web (SEM) Analisten.

3. Strategische Marketing Intelligence:
Voor welke klant is dit product het juiste product, met de juiste prijs en de juiste timing om het aan te bieden. En hoe ziet de concurrentie eruit, gebruiken we de juiste strategie om het product in de markt te zetten en gebruiken we de juiste business modellen om te komen tot het beste resultaat? Hierbij kennen wij functies als Social Community Managers, Data Analisten, Business Analisten, Pricing Analisten, Database Marketeer, Marketeers, Communicatie en Media deskundigen, Segment of Category en Channel Marketeers, Sales Managers en Account Managers.

Voor al deze facetten is Jopportunity de juiste speler om te zorgen voor de succesvolle invulling van de diverse Marketing Intelligence functies bij de diverse opdrachtgevende organisaties.

Marketing Intelligence functies:

  • Marktonderzoekers (kwalitatief en kwantitatief), Data analisten, Database Marketeers, Online web analisten, Online Marketeers, Business Analisten, Pricing Analisten, Communicatie – en Media Managers, Category en Channel Marketeers, Sales en Accountmanagers.
  • Marketeers, zowel B-2-C als B-2-B, weten wat de impact is van hun marketingactiviteiten. Ondersteuning krijgen ze hierbij van Marketing Intelligence specialisten op gebied van Data, Online en Business Analisten.
  • Marketeers komen niet meer weg met verhalen over zichtbaarheid, GRP’s, Likes en Retweets. Kennis over de klant is een must, zowel traditioneel, online en het daadwerkelijke gedrag van klanten.

Onze specialisten:

René Smal
René heeft zelf meer dan 22 jaar ervaring in diverse marketing- en salesfuncties in de media. Hij is gespecialiseerd recruiter in marketing- en salesfuncties in media (print, online, mobile en social media), eCommerce en telecom. Daarnaast heeft hij m.n. veel expertise binnen marktonderzoek en een groot netwerk van marktonderzoek professionals opgebouwd. Wil je meer weten? Neem dan even contact met hem op: 06-57594855, rene@jopportunity.nl, LinkedIn

Olaf van Gelderen
Recruiter in sales en-marketingfuncties.
In dienst van media exploitanten bouwde Olaf succesvolle campagnes op voor zijn klanten door inzet van de ideale mix van mediaproducten (branded content, mobile, online en offline). Social Media, in de breedste zin van het woord, had altijd een belangrijk aandeel in die mix. De kennis en het netwerk die Olaf toen opbouwde gebruikt hij nu om de ideale kandidaat aan zijn opdrachtgevers te koppelen.
Contactgegevens: 06 – 19 19 50 90, olaf@jopportunity.nl, LinkedIn

Rutger van Drongelen
Directeur oprichter van Jopportunity, zelf van huis uit marketeer en bovenmatig geïnteresseerd in Social Community Management, vond voor vele grote (media) bedrijven de juiste kandidaat voor Social Community Manager of de Online marketing manager. Bel hem gerust op 06-53 75 75 75. Twitter: Rutgerheadhunt, LinkedIn, Google+